Pokemon Mystery Dungeon Saga logo

Fighting Maze 7

August 27th, 2012, 11:20 am



<< First < Previous Next > Most Recent >>

Author Comments

Kenny the fox August 27th, 2012, 11:20 am
Nope, XZ wasn't on Floor 2 yet.


Yep, this is gonna be terrible indeed.
Advertisement August 21st, 2017, 9:02 am

Post A Comment

User Comments

RioluMasters (Guest) August 27th, 2012, 11:42 am
I think he'll find a Hitmonlee,Hitmontop or Hitmonchan in there...Who knows is not me
The head-master (Guest) August 27th, 2012, 11:44 am
@RioluMasters: Definetly and,do you think that Medicham will be there?Or Meditite?
Muddykip64 August 27th, 2012, 11:44 am
This REALLY won't end well...
RioluMasters (Guest) August 27th, 2012, 11:45 am
@The head-master: Beats me pal,beats me...
RioluMasters (Guest) August 27th, 2012, 11:45 am
@spark70708Yep,I pwned u :D
Gigi19972010 August 27th, 2012, 11:51 am
Good luck XZ. You are gonna need it.
GengarZilla August 27th, 2012, 12:28 pm
@RioluMasters: Well I know that there's a Hitmonlee there in the game at least.
shadow567 August 27th, 2012, 3:44 pm
good comic man. got a good comic but Kenshi is really the leader of the team cause kinda the best one and basically command them so Kenshi the best fighter to basically beet all the legends.
shadow567 August 27th, 2012, 4:09 pm
by the way you can use a attack on a pokemon useing bide if have type advantage,level advantage and if you got better stats you already won.lol
Kenny the fox August 27th, 2012, 9:26 pm
@RioluMasters: Hitmon trio, huh? There's only Lee in the ingame maze, but who knows.
@spark70708: That would be... awesome-ish? And yeah, he stole your first user comment.
@The head-master: Medicham probably not.
@Muddykip64: Not at all.
@RioluMasters: Yeppers. And more like you beat her to first user comment, but i guess.
@Gigi19972010: Totally.
@GengarZilla: Yep.
@shadow567: 1. Thanks, and he really isn't the best fighter. He's quick and all, but XZ and Mercrode beat him in attack stat. And he only really beat 2 legendaries so far... 2. Yeah.

Post a Comment.